Minäkin sitten perässä matkimaan

 

10 vuotta sitten minä...
1. opiskelin tekstiilialan artesaaniksi
2. erosin toisen kerran
3. kävin elämäni ensimmäisen kerran sossussa<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

5 vuotta sitten minä...
1. opettelin yksinelämistä lasteni muutettua kotoa
2. kävin tietokoneen ajokorttikurssin
3. perin äidinäitini mahtavat lanka- ja käsityötarvikevarastot

 

3 vuotta sitten minä...
1. täytin 50 vuotta
2. olin asunut vuoden Ruotsissa
3. ihmettelin, mikä minusta oikein tulee isona

 

1 vuosi sitten minä...
1. olin hankkinut kissan ja siirtolapuutarhamökin
2. tulin mummuksi
3. rakensin kesäsaunan mökille

 

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen surffaillut, neulonut ja ommellut paljon
2. olen alkanut kaivata takaisin Suomeen

3. olen istuttanut ja tonkinut palstallani ja odottanut kesää

 

Eilen minä...
1. neuloin Fifi-huivin valmiiksi
2. erosin neulonta listalta kesän ajaksi
3. kitkin kaikki voikukat pihanurmikosta

 

Tänään minä...
1. olen kamalan väsynyt
2. ostin siniharmaat kastelukannut mökille
3. aloin neuloa huovutettavia lapasia Huopasesta

 

Huomenna...
1. jään kesälomalle
2. lämmitän illalla saunan
3. menen iltaongelle kissan kanssa

 

Ensi viikolla:
1. kitken kasvimaani
2. sahaan ja pilkon saunapuita ensi kesäksi
3. otan päiväunet puutarhakeinussa päärynäpuun alla

Loppuvuoden tavoitteenani on
1. neuloa lankavarastojani pienemmäksi
2. opetella nöyryyttä ja muutenkin tulla paremmaksi ihmiseksi
3. viettää enemmän aikaa lasteni perheitten kanssa